Επιστροφές – Εγγυήσεις

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο να ακυρώσει ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας του πριν αυτή εκτελεστεί ή του παραδοθεί, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να το κάνει επικοινωνώντας με το Timoola.gr:

– Μέσω τηλεφώνου στο 801 1234 456  (Αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα) καθημερινά από τις 9.00π.μ. έως 5.00μ.μ.

– Μέσω e-mail στο sales@timoola.gr

– Μέσω της φόρμας επικοινωνίας

Εκπρόσωπος μας θα φροντίσει ώστε να γίνουν τα πράγματα όπως ακριβώς τα επιθυμείτε.

Σε περίπτωση που έχει προπληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης, προπληρωμένης/ χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας ή paypal, η επιστροφή της χρηματικής διαφοράς θα γίνει εντός 3-6 ημερών σε λογαριασμό τον οποίο θα έχει υποδείξει ο πελάτης.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το σύνολο ή μέρος των προϊόντων που του παραδόθηκαν, ανάλογα με τον λόγο της επιστροφής ισχύουν και διαφορετικές προϋποθέσεις & χρεώσεις.

Σε περίπτωση που ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο θεωρεί πως τα προϊόντα του παραδόθηκαν με τη παραγγελία δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες ή στις επιθυμίες του, έχει το δικαίωμα επιστροφής του συνόλου του ποσού των προς επιστροφή προϊόντων με τις εξής προϋποθέσεις:

– Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του τιμολογίου

– Χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος

– Το κάθε προϊόν να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με αυτήν που παραλήφθηκε

– Να έχει διαθέσιμη την Απόδειξη ή το Τιμολόγιο Πώλησης

Ανάλογα με τον τόπο επιστροφής των προϊόντων υπάρχει και η αντίστοιχη χρέωση:

– Αν ο πελάτης επιστρέψει ο ίδιος τα προϊόντα στο σημείο παραλαβής του Timoola.gr, γίνεται επιτόπου με μετρητά και η εξόφληση του συνόλου του ποσού των προς επιστροφή προϊόντων

– Αν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα από το χώρο του μέσω του courier, θα εξοφληθεί το ποσό των προς επιστροφή προϊόντων μείον τη χρέωση του εκάστοτε κόστους των μεταφορικών της επιστροφής. Η επιστροφή της χρηματικής διαφοράς θα γίνει εντός 3-6 ημερών σε λογαριασμό τον οποίο θα έχει υποδείξει ο πελάτης.

Στα πλαίσια της προσπάθειας για άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη, το Timoola.gr αναγνωρίζει 2 περιπτώσεις σφαλμάτων από την εταιρία:

– Αν κατά την παράδοση αποδειχθεί πως το προϊόν είναι ελαττωματικό. Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (2251/94) είναι κάθε προϊόν που δεν ανταποκρίνεται στις αναγραφόμενες προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι ελαττωματικό, εκτός αν αποδειχθεί ότι υπήρχε ευθύνη του πελάτη κατά τη μεταφορά ή/ και τη χρήση.

– Αν κατά την παράδοση ο πελάτη παραλάβει διαφορετικά προϊόντα ή λιγότερη ποσότητα από αυτήν που αρχικά είχε παραγγείλει. Λάθη κατά την εκτέλεση της παραγγελίας είναι απολύτως αναγνωρίσιμα από την εταιρία και θα γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διόρθωσή τους

Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής του συνόλου του ποσού των προς επιστροφή προϊόντων χωρίς καμία επιβάρυνση σε περίπτωση που επιθυμεί να τα επιστρέψει από το χώρο του μέσω courier με τις εξής προϋποθέσεις:

– Εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του τιμολογίου

– Να έχει διαθέσιμη την Απόδειξη ή το Τιμολόγιο Πώλησης

Όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας. To Timoola.gr δεν παρέχει τη δυνατότητα service, αλλά μπορεί να εξυπηρετήσει θέματα service των πελατών του μετά τη πώληση.

Το χρονικό διάστημα για το οποίο ισχύει η εγγύηση από την ημερομηνία αγοράς αναφέρεται στα στοιχεία του κάθε προϊόντος.

Υποχρέωση του αγοραστή είναι να ακολουθεί τους ενδεδειγμένους τρόπους σωστής χρήσης του προϊόντος, να τηρεί τις οδηγίες χρήσης, να συντηρεί και να καθαρίζει το προϊόν.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την έγκριση της αίτησης εγγυήσεως είναι να έχει ο πελάτης διαθέσιμο προς επίδειξη το αποδεικτικό αγοράς του προϊόντος (τιμολόγιο ή απόδειξη).

Δεν αναλαμβάνονται από το Timoola.gr τα έξοδα αποστολής του χαλασμένου προϊόντος από το χώρο σας προς την έδρα του, ακόμα και αν το προϊόν είναι εντός εγγύησης.

Ο πελάτης σε κάθε περίπτωση είναι υποχρεωμένος σε κάθε περίπτωση να φέρει το προϊόν στο σημείο παραλαβής ή να το στείλει στο Timoola.gr με δικά του έξοδα για να ξεκινήσει η διαδικασία του service.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία,

μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

       

Ξεκινήστε να πληκτρολογείτε και πατήστε Enter για αναζήτηση

           
Καλάθι

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.